Gokturk Virtual Havacılık Forum

Tam Versiyon: Zemin Grafiklerinin Bulanık Olması
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
[attachment=298]

Selamlar, böyle bir sorunla karşı karşıyayım. Çözümüne yaklaşık 3 gündür arıyorum ancak bulamadım. LOWI-EGLC uçuşumdan yakaladıgım bu kare, dünyanın her yerinde malesef böyle. Kalktıgım meydanda bir sorun yok, ancak yükselip ilerledikçe, bu şekilde bulanıklaşıyor. Orbx Global,Vector, openlc europe kurulu. Force Migration yaptım çözüm olmadı, config ayalarımla oynadım onunda çözümü olmadı, affinity mask 85 kullanıyordum kaldırdım şuan temiz config var. Prepar ayarlarım yüksekte, render ile alakalı bir sorun gibi gözüküyor, texture'lar bozuk olsa, kalktıgım meydan da bozuk olurdu. Prepar'ın kurulu oldugu yerde 300GB boş alan da var, daha önce böyle bir sorunla karşılaşmadım. Yardımlarınızı bekliyorum.



ÇÖZÜLDÜ !!

FTX Central içerisinden;

FTX entries, (at the top of the scenery library),
OpenLC entries, Prepar3D Scenery 

seçerek sorunu çözmüş olduk  Smile
Yani aklıma 4 çeşit yöntem geldi ama olur mu bilemem.
1 : Vector"den konfigürasyon ayarlarını yap mutlaka
2 : Direct X problemi olabilir gibi duruyor.
3: Config ve, scenery CFG dosyalarını silip yeniden oluştursun. Sonra benim attigim ayarları kullanıp dene bakalım.
4 : Olmazsa repair yap , orbx dosyaları eksik olabilir.
(24-03-2020, Saat: 12:45)Burak Ayten Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Yani aklıma 4 çeşit yöntem geldi ama olur mu bilemem.
1 : Vector"den konfigürasyon ayarlarını yap mutlaka
2 : Direct X problemi olabilir gibi duruyor.
3: Config ve, scenery CFG dosyalarını silip yeniden oluştursun. Sonra benim attigim ayarları kullanıp dene bakalım.
4 : Olmazsa repair yap , orbx dosyaları eksik olabilir.

Vectorü konfigure ettim, akşam diğerlerini bi deneyeyim